Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Nasz Patron

Szukaj artykułu

Ilość odwiedzin

Odwiedza nas 40 gości oraz 0 użytkowników.

Technikum Organizacji Reklamy

Charakterystyka profilu:

Uczeń nabywa m. in. umiejętności:

  • przeprowadzania analizy marketingowej;
  • zbierania informacji na temat zleceniodawcy i jego oczekiwań;
  • opracowania informacji niezbędnych do realizacji zadań reklamowych;
  • przygotowywania wniosków z programów badań rynkowych;
  • pozyskiwania klientów do współpracy z firmą;
  • uczestniczenia w rozmowach handlowych;
  • tworzenia i prezentacji usług reklamowych.

 

Możliwość podjęcia pracy w:

  • agencjach do spraw kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej (public relations);
  • specjalistycznych agencjach reklamowych • działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych;
  • biurach ogłoszeń środków masowego przekazu i działach promocji środków masowego przekazu;
  • studiach graficznych i produkcyjnych;
  • działach marketingu przedsiębiorstw.