Wybierając kierunek Technik Reklamy zdobędziesz następujące umiejętności:
- przeprowadzania analizy marketingowej;
- zbierania informacji na temat zleceniodawcy i jego oczekiwań;
- opracowania informacji niezbędnych do realizacji zadań reklamowych;
- przygotowywania wniosków z programów badań rynkowych;
- pozyskiwania klientów do współpracy z firmą;
- uczestniczenia w rozmowach handlowych;
- tworzenia i prezentacji usług reklamowych.
Masz możliwość podjęcia pracy w:
- agencjach do spraw kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej (public relations);
- specjalistycznych agencjach reklamowych ? działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych;
- biurach ogłoszeń środków masowego przekazu i działach promocji środków masowego przekazu;
- studiach graficznych i produkcyjnych;
- działach marketingu przedsiębiorstw.
Rozważ naszą ofertę. Zapraszamy!